Du er her: Forside / Ledige stillinger / Lege 19/397

Lege 19/397

Innhold

    Virksomhet: Legetjenesten, Engavågen legekontor
    Arbeidssted: Engavågen legekontor
    Stillingsprosent: 100 % fast stilling
    Søknadsfrist: 31.03.2019

    Om stillingen 

    Legetjenesten er organisert under helsefremmende og forebyggende enhet, med virksomhetsleder som nærmeste leder.

    Legetjenesten er i dag fordelt på 3 legekontor, med til sammen 8 fastlegelister.Fire av disse er lokalisert på Ørnes, to i Glomfjord og to på Engavågen. I tillegg kommer stilling for turnuslege i Glomfjord. Legetjenesten er under reorganisering, som beregnes å være ferdig i 2020. Ørnes og Glomfjord legekontor vil da bli samlokalisert i et nytt legesenter på Ørnes. Legekontoret på Engavågen videreføres som i dag.

    Det er nå én fastlegeliste ledig, én med plassering på Engavågen.

    Arbeidsoppgaver

    • Hovedoppgaver er ivaretagelse av egen fastlegeliste, med utredning og oppfølging av pasienter
    • Henvisninger til samarbeidende instanser
    • Legevakt etter egen vaktliste, hvor legevaktsentralen i Bodø er kontaktsentral
    • Delta i faglig utviklingsarbeid og tjenesteutvikling
    • Bidra til utarbeidelse og oppdateringer av rutiner og prosedyrer i legetjenesten
    • Tverrfaglig og tverretatlig samarbeid i saker der dette kreves
    • Delta i legetjenestens øvrige drift

    Kvalifikasjoner

    • Norsk autorisasjon som lege, med rekvisisjons- og refusjonsrett
    • Beherske godt norsk skriftlig og muntlig. Utenlandske søkere må dokumentere bestått norskopplæring på minimum nivå B2
    • Faglig interesse og engasjement
    • Vi ønsker fortrinnsvis søkere med ferdig spesialisering innen allmennmedisin
    • Utenlandske søkere må kunne dokumentere bestått norskopplæring på minimum nivå B2

    Personlige egenskaper:

    • Utadvent og selvstendig
    • Samarbeider godt med pasienter, pårørende, fagpersonell og samarbeidsinstanser
    • Godt humør
    • Strukturert, fleksibel og løsningsorientert
    • God arbeidskapasitet

    Vi tilbyr

    • Tilrettelegging for faglig og personlig videreutvikling
    • Hjelp til å skaffe bolig
    • Barnehageplass
    • Gode lønns- og avtalevilkår
    • En fritid i naturskjønne omgivelser
    • Meløy kommune har bredt sammensatt og høy faglig kompetanse

    Annet

    • Tilsetting i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk. 
    • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.
    • Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden blir etterspurt i forbindelse med intervju, eller ved forespørsel.
    • Utvidet politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse av stilling.

    Kontaktinformasjon:

    For spørsmål om stillingen, kontakt virksomhetsleder Stein Laastad (+47) 991 54 977 
    E-post: stein.laastad@meloy.kommune.no  

    Søk

    Søk her

    Sist endret: 15.03.2019

    Fant du det du lette etter?

    Takk for din tilbakemelding

    Hva forsøkte du å finne?