Du er her: Forside / Ledige stillinger / Lege 19/922

Lege 19/922

Innhold

    Virksomhet: Helse og omsorg, Glomfjord legekontor
    Arbeidssted: Glomfjord legekontor
    Stillingsprosent: 100 % vikariat  i ett år fra høsten 2019
    Søknadsfrist: 21.07.2019

    Om stillingen 

    En av våre fastleger går snart ut i foreldrepermisjon og vi søker derfor noen som kan gå inn i hennes stilling i ett år.

    Legetjenesten er organisert under helsefremmende og forebyggende enhet, med virksomhetsleder som nærmeste leder.

    Legetjenesten er i dag fordelt på 3 legekontor, med til sammen 8 fastlegelister.Fire av disse er lokalisert på Ørnes, to i Glomfjord og to på Engavågen. I tillegg kommer stilling for turnuslege i Glomfjord. Legetjenesten er under reorganisering, som beregnes å være ferdig i 2020. Ørnes og Glomfjord legekontor vil da bli samlokalisert i et nytt legesenter på Ørnes. Legekontoret på Engavågen videreføres som i dag. 

    Arbeidsoppgaver

    • Hovedoppgaver er ivaretagelse av egen fastlegeliste, med utredning og oppfølging av pasienter
    • Henvisninger til samarbeidende instanser
    • Legevakt etter egen vaktliste, hvor legevaktsentralen i Bodø er kontaktsentral
    • Delta i faglig utviklingsarbeid og tjenesteutvikling
    • Bidra til utarbeidelse og oppdateringer av rutiner og prosedyrer i legetjenesten
    • Tverrfaglig og tverretatlig samarbeid i saker der dette kreves
    • Delta i legetjenestens øvrige drift

    Kvalifikasjoner

    • Vi vektlegger at du har norsk autorisasjon, godkjent utdanning som spesialist i allmennmedisin, eventuelt er i gang med spesialisering eller vil gå inn i ALIS-utdanning
    • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevne
    • God kunnskap om norsk lovverk
    • Gode framstilling i norsk muntlig og skriftlig
    • Det er ønskelig med selvstendig vaktkompetanse

    Personlige egenskaper:

    • Personlig egnet som fastlege og kollega
    • Positiv innstilling og faglig engasjement

    Vi tilbyr

    • Tilrettelegging for faglig og personlig videreutvikling
    • Hjelp til å skaffe bolig
    • Barnehageplass
    • Gode lønns- og avtalevilkår
    • En fritid i naturskjønne omgivelser
    • Meløy kommune har bredt sammensatt- og høy faglig kompetanse

    Annet

    • Tilsetting i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk. 
    • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.
    • Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden blir etterspurt i forbindelse med intervju, eller ved forespørsel.
    • Utvidet politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse av stilling.

    Kontaktinformasjon:

    For spørsmål om stillingen, kontakt virksomhetsleder Petter Vibe tlf. 468 26 388
    E-post: petter.vibe@meloy.kommune.no  

    Søk

    Søk her

    Sist endret: 24.06.2019

    Fant du det du lette etter?

    Takk for din tilbakemelding

    Hva forsøkte du å finne?