Du er her: Forside / Ledige stillinger / Sykepleier 19/150

Sykepleier 19/150

Innhold

    Virksomhet: Helse og omsorg
    Arbeidssted: Hjemmetjenesten Sør
    Stillingsprosent: 100 % vikariat til desember 2019
    Søknadsfrist: 03.03.2019

    Om stillingen

    Hjemmetjenesten Sør har ledig vikariat for autorisert sykepleier til desember 2019.

    Våre sykepleiere skal ivareta omsorgsoppgaver til hjemmeboende pasienter i samhandling med kommunens tildelingskontor, og de vedtak de fatter. Vi søker etter dyktige og engasjerte medarbeidere, som trives med en utfordrende og travel arbeidshverdag. Som kan arbeide selvstendig, men samtidig liker å jobbe i team. Oppgavene i tjenesten er i stor utvikling, derfor ønsker vi oss dyktige og trivelige arbeidskollegaer.
    Vi har nå ledig et vikariat i tidsrommet til desember 2019.

    Tar du utfordringen?

    Arbeidsoppgaver

    • Du bistår i prosessen rundt kartlegging av behov, gjør vurderinger og legger planer for utvikling av tjenestene tilpasset den enkelte bruker. 
    • Sykepleiere har ansvar for medisinhåndtering til pasienter, herunder multidose i tett samarbeid med fastlege og apotek.
    • Sykepleier har ansvaret for utforming av tiltaksplaner.
    • Du skal være bindeledd mellom kommunens enheter slik at bruker opplever å møte en helhetlig tjeneste i samsvar med deres vedtak om tjenester. 
    • Du gir veiledning i hverdagslivets utfordringer, både av praktisk og personlig art ut fra den enkeltes individuelle behov. 
    • Du arbeider i nært samarbeid med spesialisthelsetjenesten og ser fordelene med godt tverrfaglig og tverretatlig samarbeid. Du forventes å ta koordinatoransvar i den enkeltes ansvarsgruppe. 
    • Du samarbeider nært med egen leder og dine øvrige kolleger i teamet.

    Kvalifikasjoner

    • Bachelor i sykepleie med norsk autorisasjon. Autorisasjonsnummer oppgis i søknaden. 
    • Relevant erfaringskompetanse er en fordel.
    • Vi søker deg som hver dag viser din faglige dyktighet og gode samarbeidsevner i møte med den enkelte, være seg tjenestemottaker eller samarbeidspartner. 
    • Du må ha gode evner til å reflektere over egen rolle, og hvilken påvirkning du har i den andres liv. Du viser høy grad av fleksibilitet da vi forventer store variasjoner i arbeidsoppgaver.  
    • Personlig egnethet, og tidligere referanser vektlegges sterkt.
    • Krav om god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, utenlandske søkere må dokumentere bestått norskprøve nivå B2. 
    • Krav om førerkort klasse B.

    Vi tilbyr

    • En spennende arbeidsplass i utvikling, hvor du får stor medbestemmelse i hvordan vi løser arbeidsoppgavene. 
    • En arbeidsplass med fleksibel arbeidstidsordning. (ønsketurnus)
    • Et positivt og humørfylt arbeidsmiljø har vi sammen ansvar for å skape. 
    • Lønn etter avtale/kvalifikasjon.
    • Som rekrutteringstiltak tilbyr Meløy kommune lønn 35 000 over sentral tariff.
    • Kommunen er behjelpelig med å skaffe bolig og barnehageplass ved ledighet/ tilgjengelighet.

    Annet

    • Tilsetting i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk. 
    • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.
    • Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden blir etterspurt i forbindelse med intervju, eller ved forespørsel. 
    • Utvidet politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse av stilling.

     

    Kontaktinformasjon

    For spørsmål, kontakt virksomhetsleder Linda Kildal tlf. 907 79 415  E-post: linda.kildal@meloy.kommune.no eller fagleder Merete Vangstad tlf. 908 62 127. E-post: merete.vangstad@meloy.kommune.no

    Søk

    Søk her

    Sist endret: 08.02.2019

    Fant du det du lette etter?

    Takk for din tilbakemelding

    Hva forsøkte du å finne?