Du er her: Forside / Ledige stillinger / Virksomhetsleder 19/9

Virksomhetsleder 19/9

Innhold

    Virksomhet: Helsefremmende og forebyggende enhet
    Arbeidssted: Kontorsted Ørnes
    Stillingsprosent: 100 % fast stilling
    Søknadsfrist: 27.01.2019

    Om stillingen


    V
    irksomheten tilbyr tjenester etter lov om kommunale helse og omsorgstjenester. Tjenestene er i kontinuerlig utvikling, og vi tar sikte på å utvikle tjenesten i henhold til nasjonale føringer, og i brukerorientert retning.

    Virksomheten samarbeider på kommunalt nivå med tjenester innen helse og omsorg, brukere og pårørende. Vi har et nært samarbeid med spesialisthelsetjenesten. Virksomhetsleder deltar i kommunalsjefens ledergruppe.

    Brukerne av tjenester i helse og omsorg skal oppleve mest mulig sømløs oppfølging. Virksomhetsleder skal ha fokus på å lede medarbeidere slik at vi oppnår formålet med tjenesten.
    Et godt mestringsklima er en viktig del av dette.

    Arbeidsoppgaver

    Stillingen vil ha lederansvar for legetjenesten, helsesøstertjenesten, fysio-/ergoterapi, enhet for familierådgivning, diabetessykepleier og folkehelserådgiver. I lederansvaret inngår ansvar for personal, økonomi, fag og kvalitet.

    Kvalifikasjoner

    Vi leter etter en søker som har:

    • Helse/-sosialfaglig utdanning på minimum bachelornivå
    • Kompetanse innen endringsledelse
    • Kompetanse innen forbedringsarbeid
    • Kompetanse i økonomi
    • Erfaring fra ledelse
    • God kjennskap til, og erfaring fra bruk av EPJ
    • God kjennskap til velferdsteknologi

    Personlige egenskaper:

    • Godt humør, Positiv og utadvendt
    • Faglig interesse og evne til å motivere og skape engasjement
    • God rolleforståelse og arbeidskapasitet
    • Fleksibel og løsningsorientert
    • God til å kommunisere
    • Gode samarbeidsevner

    Vi tilbyr

    • Spennende og varierte arbeidsoppgaver og gode muligheter for selvutvikling
    • Hjelp til å skaffe bolig og barnehageplass
    • Gode lønns- og avtalevilkår
    • En fritid i naturskjønne omgivelser
    • Meløy kommune har bredt sammensatt og høy faglig kompetanse

    Annet

    • Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden vil bli etterspurt i forbindelse med intervju.
    • Tilsetting etter avtale, i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk.
    • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.
    • Utvidet politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse av stilling.
    • Hvis du ønsker søknaden unntatt offentlighet må dette grunngis, og forespørselen vil bli vurdert i henhold til reglene i offentlighetsloven. Om kommunen ikke tar forespørselen til følge vil du bli varslet om dette før offentliggjøring av søkerliste.

    Kontaktinformasjon

    For spørsmål, kontakt kommunalsjef helse og omsorg Kristin Eide Holdal tlf. 970 84 172
    E-post: kristin.eide@meloy.kommune.no eller rådgiver Stein Laastad tlf. 991 54 977
    E-post: stein.laastad@meloy.kommune.no

    Søk

    Søk her

    Sist endret: 03.01.2019

    Fant du det du lette etter?

    Takk for din tilbakemelding

    Hva forsøkte du å finne?