Du er her: Forside / Nyheter / Høring - Reipå skole

Høring - fremtiden for Reipå skole

Høring om fremtiden for Reipå skole

På bakgrunn av vedtak i kommunestyret sak 23/7223 sendes nå fremtiden for Reipå skole på høring.

Høringsbrev, høringsdokument og tilhørende vedlegg ligger her på denne siden.

I høringen ønsker vi spesielt innspill til følgende spørsmål:

1. Hva tenker dere er konsekvenser ved en gjenåpning av Reipå skole? (fordeler og ulemper)
  2. Hva tenker dere er konsekvenser ved en nedleggelse av Reipå skole? (fordeler og ulemper)
  3. Hva tenker dere at bygningene til Reipå skole skal brukes til, dersom Reipå skole legges ned?

Høringen er åpen for alle, og høringsfrist settes til 1. oktober 2024.

Høringsuttalelsene bes oversendt elektronisk til kommunens postmottak: Postmottak@meloy.kommune.no og merkes med “Høring-fremtiden for Reipå skole”

Alle høringsuttalelser er åpne for innsyn og derfor bør sensitiv eller personlig informasjon unngås.

Høringsuttalelsene er sammen med høringsdokumentet viktige bidrag til kunnskapsgrunnlaget politikerne skal legge til grunn når de fatter endelig vedtak i saken i desember.

Vedlegg:

Høringsbrev