Du er her: Forside / Nyheter / Konstituert kommunalsjef

Helge Sæterdal er konstituert som kommunalsjef for oppvekst.

Sæterdal har lang erfaring som kommunalsjef innenfor oppvekstområdet fra Førde kommune i Sogn og Fjordane. Han har også vært leder for Utdanningsdirektoratets veilederkorps og har gjennom dette arbeidet jobbet med oppvekst i Meløy over flere år.

- Jeg er veldig glad for å få en slik kapasitet med på laget. Helge er en trygg og tydelig leder med bred erfaring innenfor skole- og oppvekstområdet. Han har allerede, etter bare noen få dager, fått god oversikt over ulike problemstillinger vi står overfor. Jeg ser fram til det videre samarbeidet med Helge, sier kommunedirektør Arne Johansen.

Sæterdal er i dag pensjonist. Han startet i jobben som kommunalsjef mandag 14. oktober og vil stå i stillingen inntil videre.

Publisert: 17.10.2024