Du er her: Forside / Nyheter / Ungdommens dag 2024

Inviterer til ungdommens dag på Ørnes onsdag 7. august

Sammen med samarbeidspartnere inviterer Arctic Gaming Experience til en innholdsrik dag i Ørnes sentrum onsdag 7.august. Før verdenseliten i sykkel suser gjennom Meløy kommune kan du møte verdens beste spillere i Trackmania.

– Vi er igjen så heldig at flere av verdens beste spillere har sagt ja til en tur til Meløy for å møte lokal ungdom, og vi håper at arrangementet samler ungdom fra hele Meløy og nabokommunene Rødøy og Gildeskål, sier leder for AGE, Eirik Holdal.

Det er begrenset antall plasser og påmeldingen åpner onsdag 31.juli klokken 18:00. Aldersgruppe er 12-16 år (de som starter i 7.klasse til de som starter i 10.klasse)

Spillerne vil lære bort sine kunnskaper og kanskje ha konkurranser mot de ungdommen som vil prøve seg mot verdens beste. Samarbeidspartnerne Equinor og Yara kommer for å fortelle hvorfor de trenger ungdom som er interessert i gaming. Vitensenteret kommer og har spennende aktiviteter. Du må være påmeldt for å kunne delta på opplegget.

Alle ungdommen som kommer vil få gratis mat og drikke, og det blir muligheter for å vinne merch.

Hvor: Ørnes sentrum 2
Når: Onsdag 7.august 11:30-14:00
Pris: Gratis

Påmelding:

• Navn:
  • Alder:
  • Bosted:

Sendes til eirikholdal@outlook.com.

• Påmeldingen åpner onsdag 31.juli klokken 18:00.
  • Førstemann til mølla, begrenset antall plasser.

Publisert: 31.07.2024