Du er her: Forside / Nyheter / Folkehelseuka og Gjenbruksuka

Markering av Folkehelseuka og Gjenbruksuka 2024.

I september slår vi et slag for folkehelse og gjenbruk, og vi ønsker deg med på laget!

I perioden 6. - 15. september er det Folkehelseuka. Det er 12. gang denne uka markeres i kommunene i Nordland. Målet er å synliggjøre alt det flotte arbeidet som vi gjør i regi av kommunen og frivilligheten.

I perioden 13. - 22. september er det Gjenbruksuka. Dette er andre gang uka markeres i Salten blant annet i samarbeid med IRIS Salten. Her er det mulig å søke midler.

Markering av ukene må gjerne kombineres, og dere melder inn til folkehelserådgiver innen 23. august, dersom dere vil være med og hvilke tiltak dere planlegger. Det er fint om tiltaket er åpent for alle, men det kan også være interne arrangement kun for din organisasjon, bedrift eller enhet.

Vi inviterer ALLE til å bidra i markeringen - ulike enheter i kommunen, barnehager, skoler, bedrifter, lag og foreninger.

Alle innmeldte markeringer blir tatt med i et felles program. Programmet vil bli markedsført av Meløy kommune.

Her finner du invitasjonsbrevet

Publisert: 25.06.2024